El principi d'aquesta nova experiència

Guten morgen!! Portem aquí només tres dies i ja va sortint el nostre alemany interior. Som els dos nous voluntaris Werner i Yago, estarem tot aquest any en la bonica ciutat de Rheda-Wiedenbrück col·laborant amb el club de bàsquet DJK Rheda, i us anirem explicant la nostra experiència i la nostra evolució en aquesta nova etapa. Però anem a poc a poc, el primer és presentar-nos:

Yo soy Yago, un chico de 19 años de Madrid. He pasado toda mi vida en esta ciudad y nunca imaginé que iba a acabar estudiando y viviendo en Rheda, que nada tiene que ver. He pasado muchos años entrenando equipos femeninos de baloncesto, y aquí me dan la oportunidad de seguir formándome en este campo. La idea del voluntariado me surgió como algo improvisado y medio en broma (dando por hecho que no me cogerían), y ahora escribo esto menos de dos meses después, desde la habitación de mi casa en esta preciosa ciudad.

Jo sóc el Werner i tinc 20 anys. Vinc d'un poble molt petit que es diu "La Fuliola". He estat els últims anys fent uns estudis d'Informàtica (programació) i ara al finalitzar-los volia fer un canvi, aprendre l'alemany, la seva cultura, viure noves experiències i en definitiva, començar una nova aventura. Crec que aquesta nova etapa serà molt divertida i ens ajudarà molt a millorar en molts sentits tant en l'àmbit personal com professional.

Ambos nos dedicaremos a entrenar y ayudar en el club DJK Rheda así como a ejercer como colaboradores nativos en una escuela local de español. A estas dos actividades nos dedicaremos por las tardes puesto que todas las mañanas tenemos clase de alemán en la Universidad Popular, lo que nos ayudará a aprender el idioma mucho más rápido y sencillo.

Durant els tres dies que portem per aquí, ens hem adonat que Rheda-Wiedenbrück no és una ciutat qualsevol, sinó que consta de dues parts, sincerament no sabem quina és la part més bonica. Hem recorregut el centre de la ciutat, les cases tradicionals, l'església, els bars més populars, el llac i a part hem pogut conèixer una mica de la història de la mateixa ciutat.

Aunque no llevamos muchos días, estamos muy ilusionados con el proyecto y agradecidos por la bienvenida. Iremos contándoos nuestras experiencias en este espacio junto con fotos para que podáis imaginar como es todo esto.

Bis bald!

Nos vemos pronto!

Fins aviat!